Buradasınız

20.09.2017 Başkanlığımız KEYS Yardım Masası Göreve Başladı

20.09.2017 Başkanlığımız KEYS Yardım Masası Göreve Başladı

Değerli Kullanıcılar;

 

Tekirdağ Vergi Dairesi Başkanlığı Bilgi İşlem ve Elektronik Belge Yönetimi Müdürlüğü bünyesinde yardım masası oluşturulmuş olup 20.09.2017 Çarşamba günü saat 08:00'den itibaren KEYS, DATAP, M-DOS, İŞ TAKİP, Tarayıcılar, Barkod Yazıcılar, Sistem sorunları vb. ile ilgili olarak;

 

KEYS MESAJLAŞMA Menüsünden veya

 

Aşağıdaki mail adresine mail göndererek çağrılarınızı açabilirsiniz.

 

tekirdagvdb.bim@gelirler.gov.tr

 

Kullanıcı Yetki Taleplerinin birim amirleri tarafından e-posta ilgi gönderilmesi gerekmektedir.

 

Bilgi İşlem Yardım Masası tarafından yapılacak işlemler;

-Sistemden kullanıcı atma,

-Kullanıcı Hesabını geçici veya sürekli olarak kitleme,

-Şifre değiştirme,

-Askında olan kullanıcıyı sistemden atma,

-Bloke olan hesabı açma,

-Yeni Gelen bir personeli görev yerine atama,

-Servisi değişen veya yeni bir serviste yetki verilmesi gereken kişiyi yeni görev yerine atama,

-Eski görev yerini silme,

-Yeni oluşturulan bir birim için (örneğin yeni oluşturulan bir ihtisas vergi dairesi için) personel ataması işlemleri.

 

Telefon:

0282 243 59 59

 

Dahili:

Recai ERTAN 1301

Esra ÖZER 6260

Undefined