Değerli İnternet Ziyaretçimiz;
Vergi Dairesi Başkanlığımız, 5345 Sayılı Kanun uyarınca Gelir İdaresi Başkanlığının kurulmasıyla birlikte 16 Eylül 2005 tarihinde faaliyete başlamıştır. Başkanlığımız bünyesinde 11 adet Merkez Müdürlüğü, 1 adet Hukuk Bürosu, 10 adet Vergi Dairesi Müdürlüğü ve 2 adet bağlı Vergi Dairesi Müdürlüğü bulunmaktadır.
Bilindiği üzere, kamu hizmetlerinin etkin ve verimli bir şekilde yürütülebilmesi için gerekli olan finansman kaynağının yaratılmasında vergi gelirleri büyük önem taşımaktadır. Mükellef odaklı görev anlayışını kendine misyon edinmiş olan Başkanlığımız; mükelleflerimizin, kamu kurum-kuruluşları ile meslek ve sivil toplum kuruluşlarının ihtiyaç ve beklentilerini dikkate alarak ifa ettiği görev kalitesini sürekli iyileştirmek, vergi mevzuatının uygulanmasına ilişkin sorularına etkin ve zamanında cevap vermek, öneri ve görüşlerini çeşitli iletişim kanalları ile tespit etmek yönündeki çalışmalarıyla mükelleflerimizin vergiye gönüllü uyumunu artırmayı hedeflemektedir.
Gelir İdaresi Başkanlığı, mükelleflerimizin vergiye uyum maliyetlerini düşürmek için birçok uygulamayı hayata geçirmekte; e-Fatura, e-Defter, e-Arşiv, e-Beyanname, e-Tebligat gibi uygulamalarla kâğıt ortamından elektronik veri ortamına geçerek belge basım ve saklama maliyetlerinde tasarruf sağlamakta ve kayıtlı ekonomiye geçişi teşvik etmektedir.
Mükelleflerimizin bilgiye kolay ulaşımını sağlamak ve mükellef memnuniyetini gerçekleştirmek için sürekli güncellenen internet sitemizde değerli katkılarınızla sizlere daha iyi hizmet verebileceğimiz kanaatindeyiz. Sitemizde yer alan iletişim kanalları ile bizlere ulaştıracağınız her türlü görüş, öneri ve tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür ediyorum.
Vergi Dairesi Başkanlığı olarak işini inanç, gayret ve büyük fedakârlıklarla yerine getiren personelimizle birlikte tüm mükelleflerimizin hizmetinde olduğumuzu belirterek, web sayfamızın mükelleflerimize faydalı olması umuduyla saygılar sunarım.